Skip to main content

ג'ונסונס® טיפות של ברק תרסיס מרכך שיער לילדים

  • ללא צבע, פרבנים, פתלאטים, סולפטים, 

  • נוסחת ® no more tears.

  • מועשר בטיפת שמן ארגן ומעט חלבון משי 

  • מותיר את השיער חלק כמשי, רך ומלא בריאות 

ככל שילדכם גדל, נדרש שינוי בטיפול בשיערו. מאחר שהשיער והקרקפת של הילדים מתפתחים עדיין עד גיל 12, המוצרים שלנו לטיפוח השיער נועדו במיוחד להיות עדינים לעומת מוצרים רגילים למבוגרים, אך עדיין להעניק יתרונות מתקדמים. ג'ונסונס® תרסיס מרכך שיער טיפות של ברק מועשר בשמן ארגן, והוא נועד במיוחד להגביר את הברק הטבעי של השיער ולגרום לו להיראות חלק ומלא בריאות.

אנו בוחרים אך ורק מרכיבים איכותיים במיוחד, המתאימים בעדינותם לתינוקות. לכן, דחינומעל 400 מרכיבים שאינם עומדים בסטנדרט הטוב ביותר לתינוק™ שהצבנו לעצמנו.

* בעל סיכון מינימלי לאלרגיה.

קיים ב: 200 מ"ל

Aqua , Silk Amino Acids, Behentrimonium Chloride, Distearyldimonium Chloride,  Argania Spinosa Kernel Oil (Argan Oil) ,  Glycerin , Polysorbate 20,  Isopropyl Alcohol , Sodium Chloride,  Citric Acid , Sodium Benzoate, Parfum

מרכיבים מודגשים הופקו ממקור טבעי

הוראות שימוש:  יש להגן על העיניים, לרסס על שיער רטוב ולסרק בעדינות. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו בג'ונסונס® שמפו טיפות של ברק®.

אזהרות:  לשימוש חיצוני בלבד. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים. יש להימנע ממגע בעיניים. אין לבלוע. להרחיק מילדים. האריזה מכילה חלקים קטנים העלולים לגרום לסכנת חנק. לא לשימוש בתינוקות מתחת לגיל 6 חודשים.